Հաճախ տրվող հարցեր
Պատվերը կարող է վերաձևակերպվել, կամ չեղարկվել մինչև առաքումը: Այն չեղարկելու, կամ վերաձևակերպելու համար անհրաժեշտ է կապվել հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Պատվերի կարգավիճակը կարող եք տեսնել Ձեր անձնական էջում, եթե գրանցված եք կայքում:
Հիմնական պատճառ կարող են հանդիսանալ՝
Վճարումը չի կատարվել:
Պատվերը հնարավոր չէր հաստատել որոշ տեխնիկական խնդիրների պատճառով:
Ցանկացած դեպքում Ձեր գումարը կվերադարձվի, եթե պատվերի գումարն արդեն գանձվել է:
Եթե Դուք ստացել եք նամակ, որում ասվում է, որ Ձեր պատվիրած դեղորայքը/ները սպառվել են: Սա նշանակում է, որ դեղորայքը պատվիրելիս այն գրանցված է եղել պահեստում: Այդուամենայնիվ պատվերը կատարելիս այն արդեն սպառված, կամ առաքման ոչ ենթակա է եղել: Հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը նմանատիպ հազվադեպ դեպքերի համար, մենք Ձեզ կտեղեկացնենք, եթե տվյալ դեղորայքը կրկին հասանելի լինի կայքում:
Խնդրում ենք կապվել հաճախորդների սպասարկման գրասենյակի հետ:
Դուք կարող եք ցանկացած պահի փոխել Ձեր անձնական տվյալները, ներառյալ՝
Ձեր գաղտնաբառը
Առաքման հասցեն
Վճարման եղանակն ու դրան վերաբերող դետալները
Պարզապես սեղմեք «Խմբագրել» ցանկացած փոփոխություն կատարելու համար: Փոփոխությունը կատարելուց հետո չմոռանաք սեղմել «Պահպանել»: Անձնական էջում կատարված ցանկացած փոփոխություն չի ազդում պատվերի վրա:
Մեր կայքում որևէ բան գտնելը շատ հեշտ է: Պարզապես ուսումնասիրեք կայքի ենթաբաժինները, կամ օգտագործեք “Որոնել” դաշտը:
Զանգահարեք կամ գրեք մեզ: Մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնը կարձագանքի Ձեր ցանկացած հարցին: